Sådan virker det

Det er let at indhente og sammenligne Erhvervsforsikringer på Forsikringsportalen. Prøv vores gratis virksomhedsservice, hvor vi hjælper med at finde det rette match til jeres virksomheds forsikringsbehov. Det er let at komme igang, og der er intet krav om køb eller flytning af jeres forsikringer. 

Forsikringer

Vælg jeres ønskede erhvervsforsikringer

I kan vælge mellem 16 forskellige erhvervsforsikringer i vores formular. I vælger blot de forsikringer virksomheden har behov for. Husk også, at hvis I er i tvivl om I har behovet for en bestemt forsikring, så kan I altid vælge den til, hvorefter forsikringsselskaberne naturligvis sørger for en god behovsafdækning.

Ønsker I at læse mere om typerne af erhvervsforsikringer, så kan I altid klikke ind på vores Forsikringsoverblik.

Indtast virksomhedens behov i formularen

Vi har skræddersyet formularen, således at I nemt kan udfylde de informationer der er behov for. Samtidig er vi dog klar over, at ikke alle sidder med de informationer der skal benyttes, og derfor kan I altid klikke videre i formularen hvis der måtte opstå tvivl. Husk, at selskaberne altid sørger for, at I får den helt rigtige pris og dækning i jeres tilbud.

Virksomhed & Kontaktperson

Tjek at oplysningerne er korrekte og indsend

På sidste side i formularen kan I slå virksomheden op på CVR nummer. Dette kan også indtastes manuelt hvis ikke du har dit CVR nummer ved hånden. Det er vigtigt, at kontaktperson, telefonnummer samt e-mail adresse er korrekt indtastet. Så sparer både I og forsikringsselskaberne tid.

Nu er det blot at læne sig tilbage, og vente på, at forsikringsselskaberne kontakter jer med uforpligtende tilbud.

FAQ

Hvordan matcher i min virksomhed med forsikringsselskaberne?

Vi forsøger altid at finde det bedste match, og til det formål søger vores system i en masse kriterier. Eksempelvis dækker ikke alle selskaber hele landet, og enkelte selskaber tilbyder måske ikke den forsikring I har behov for. Det er det vi lever og ånder for. At både I som virksomhed, samt forsikringsselskaberne sparer tid og kræfter.

Hvordan modtager vi vores tilbud?

Hvert forsikringsselskab har forskellige måder hvorpå de sender deres tilbud. Som oftest vil selskaberne kontakte jer telefonisk, for at afklare eventuelle spørgsmål og afdække de behov der måtte være tvivl om. Herefter aftaler I med selskabet hvordan I ønsker at modtage jeres tilbud (de fleste selskaber sender tilbuddet på email efter samtalen). Der kan dog være tilfælde, hvor selskaberne ligger jeres tilbud direkte op på jeres profilside (MinSide).

Hvem deler I vores informationer med og hvad bruges de til?

Vi deler udelukkende jeres informationer med det - eller de selskaber vi matcher jer med. Hverken mere eller mindre. Jeres informationer benyttes af rådgiverne hos forsikringsselskaberne, således at de får de bedste forudsætninger for, at lave en god behovsafdækning, og slutteligt for at kunne skræddersy jeres tilbud til virksomheden.

Når I har modtager jeres tilbud kan I altid slette jeres informationer såfremt dette ønskes. I mellemtiden sørger vi naturligvis for, at jeres informationer er sikret.

Hvilken rolle spiller Forsikringsportalen?

Vi er sat i verdenen for at hjælpe danskerne med at finde den helt rigtige forsikring. Derfor er vores fornemmeste opgave, at sikre at alle vores brugere sættes i kontakt med de helt rigtige forsikringsselskaber. Vi sørger for at stille værktøjer til rådighed for vores brugere og samarbejdspartnere, så hele forløbet bliver så let og gennemskueligt som overhovedet muligt. 

Vores service er gratis og ganske uforpligtende for alle vores brugere. Hvis I måtte have nogle tiltag på hjerte som vi skal kigge nærmere på, så er vi kun en mail eller chat fra jer!