Sådan virker Forsikringsportalen Erhverv

Det er let at indhente og sammenligne Erhvervsforsikringer på Forsikringsportalen. Prøv vores gratis virksomhedsservice, hvor vi hjælper med at finde det rette match til jeres virksomheds forsikringsbehov. Det er let at komme igang, og der er intet krav om køb eller flytning af jeres forsikringer.

Sådan virker Forsikringsportalen Erhverv - Step 1

Vælg jeres ønskede erhvervsforsikringer

I kan vælge mellem 16 forskellige erhvervsforsikringer i vores formular. I vælger blot de forsikringer virksomheden har behov for. Husk også, at hvis I er i tvivl om I har behovet for en bestemt forsikring, så kan I altid vælge den til, hvorefter forsikringsselskaberne naturligvis sørger for en god behovsafdækning.

Ønsker I at læse mere om typerne af erhvervsforsikringer, så kan I altid klikke ind på vores Forsikringsoverblik.


Sådan virker Forsikringsprotalen Step 2

Indtast virksomhedens behov i formularen

Vi har skræddersyet formularen, således at I nemt kan udfylde de informationer der er behov for. Samtidig er vi dog klar over, at ikke alle sidder med de informationer der skal benyttes, og derfor kan I altid klikke videre i formularen hvis der måtte opstå tvivl. Husk, at selskaberne altid sørger for, at I får den helt rigtige pris og dækning i jeres tilbud.


Sådan virker det step 3

Tjek at oplysningerne er korrekte og indsend

På sidste side i formularen kan I slå virksomheden op på CVR nummer. Dette kan også indtastes manuelt hvis ikke du har dit CVR nummer ved hånden. Det er vigtigt, at kontaktperson, telefonnummer samt e-mail adresse er korrekt indtastet. Så sparer både I og forsikringsselskaberne tid.

Nu er det blot at læne sig tilbage, og vente på, at forsikringsselskaberne kontakter jer med uforpligtende tilbud.

go to top